Drive-in Verhuurbedrijf & Administratie
AMJ administraties is een breed georiënteerd administratiekantoor met een persoonlijk gerichte werkwijze. Wij stellen een persoonlijke ontmoeting met onze klanten op prijs, en komen daarom ook bij onze klanten op kantoor!
Wanneer u zich voor het eerst gaat verdiepen in een elektronische boekhouding of salarisadministratie voor uw Drive-in Verhuurbedrijf dan vindt u bij ons alle advies en steun die u daarvoor nodig heeft.
Ons team staat voor uw Drive-in Verhuurbedrijf klaar op het tijdstip dat u het meest schikt. Dit betekent ook buiten kantooruren, eventueel bij u aan huis of op kantoor! En dat u hier helemaal niets extras voor betaald, bewijzen wij met onze tarieven.
AMJ administraties :
– werkt met vaste prijzen;
– heeft lage overhead kosten; wat u niet ziet, betaalt u ook niet;
– heeft concurrerende tarieven;
– begeleid en adviseerd vanuit een persoonlijke werkwijze;
Ons administratiekantoor voldoet aan alle eisen van deze tijd voor uw Drive-in Verhuurbedrijf en werkt dan ook volgens de normen en richtlijnen die gesteld zijn door de wet Wwft.
Mocht u naar aanleiding van de geboden informatie nog vragen hebben, schroom dan niet om ons te contacteren.
Als team zijn wij u graag van dienst!