Huisartsenpraktijk & Administratie

AMJ administraties is een breed georiënteerd administratiekantoor met een persoonlijk gerichte werkwijze. Wij stellen een persoonlijke ontmoeting met onze klanten op prijs, en komen daarom ook bij onze klanten op kantoor!

Wanneer u zich voor het eerst gaat verdiepen in een elektronische boekhouding of salarisadministratie voor uw Huisartsenpraktijk dan vindt u bij ons alle advies en steun die u daarvoor nodig heeft.

Ons team staat voor uw Huisartsenpraktijk klaar op het tijdstip dat u het meest schikt. Dit betekent ook buiten kantooruren, eventueel bij u aan huis of op kantoor! En dat u hier helemaal niets extra's voor betaald, bewijzen wij met onze tarieven.

AMJ administraties :

– werkt met vaste prijzen;
– heeft lage overhead kosten; wat u niet ziet, betaalt u ook niet;
– heeft concurrerende tarieven;
– begeleid en adviseert vanuit een persoonlijke werkwijze;

Ons administratiekantoor voldoet aan alle eisen van deze tijd voor uw Huisartsenpraktijk en werkt dan ook volgens de normen en richtlijnen die gesteld zijn door de wet Wwft.

Mocht u naar aanleiding van de geboden informatie nog vragen hebben, schroom dan niet om ons te contacteren.

Als team zijn wij u graag van dienst!

Klanten vinden onze service met de volgende zoekwoorden:
Boekhoudkantoor in Abcoude Boekhouder in Amersfoort Administratiekantoor Baarn Accountant in Breukelen Accountancy kantoor BunnikBoekhoudkantoor in Bunschoten  Boekhouder in De Bilt  Administratiekantoor De Ronde Venen Accountant in Eemnes Accountancy kantoor Houten  Startende Ondernemers in IJsselstein Boekhoudkantoor in Leusden Boekhouder in Loenen  Administratiekantoor Lopik  Accountant in Maarssen Accountancy kantoor Montfoort  Startende Ondernemers in Nieuwegein  Startende Ondernemers in Oudewater  Boekhoudkantoor in Renswoude Boekhouder in Rhenen  Administratiekantoor Soest  Startende Ondernemers in Utrecht Accountancy kantoor Utrechtse Heuvelrug Boekhoudkantoor in Veenendaal Boekhouder in Vianen Administratiekantoor Wijk bij Duurstede Accountant in Woerden  Accountancy kantoor Woudenberg Startende Ondernemers in Zeist

Administratie uitbesteden Aalsmeer  Boekhoudkantoor in Alkmaar  Boekhouder in Amstelveen  Administratiekantoor Amsterdam  Administratie uitbesteden Andijk Boekhoudkantoor in Anna Paulowna  Boekhouder in Beemster  Administratiekantoor Bergen  Accountantkantoor in Beverwijk  Accountantkantoor in Blaricum  Administratie uitbesteden Bloemendaal  Startende Ondernemers in Bussum  Boekhouder in Castricum  Startende Ondernemers in Den Helder  Administratie uitbesteden Diemen  Boekhoudkantoor in Drechterland  Boekhouder in Edam-Volendam  Administratiekantoor Enkhuizen  Accountantkantoor in Graft-De Rijp  Administratie uitbesteden Haarlem  Boekhoudkantoor in Haarlemmerliede en Spaarnwoude  Administratie uitbesteden Haarlemmermeer  Administratie uitbesteden Harenkarspel
Boekhoudkantoor in Heemskerk  Administratie uitbesteden Heemstede  Administratiekantoor Heerhugowaard

Administratie uitbesteden Heiloo Boekhoudkantoor in Hilversum Boekhouder in Hoorn  Administratiekantoor Huizen  Accountantkantoor in Koggenland  Accountant in Landsmeer  Boekhouder in Langedijk  Accountancy kantoor Laren  Administratie uitbesteden Medemblik  Boekhoudkantoor in Muiden  Boekhouder in Naarden  Administratiekantoor Niedorp  Accountantkantoor in Oostzaan  Accountant in Opmeer  Boekhouder in Ouder-Amstel  Administratie uitbesteden Purmerend Boekhoudkantoor in Schagen  Boekhouder in Schermer  Startende Ondernemers in Stede Broec  Accountantkantoor in Texel  Accountant in Uitgeest  Boekhouder in Uithoorn  Administratie uitbesteden Velsen  Boekhoudkantoor in Waterland  Boekhouder in Weesp  Administratiekantoor Wervershoof  Accountantkantoor in Wieringen  Accountant in Wieringermeer  Boekhouder in Wijdemeren  Administratie uitbesteden Wormerland  Boekhoudkantoor in Zaanstad  Boekhouder in Zandvoort  Administratiekantoor Zeevang  Startende Ondernemers in Zijpe